PRISER OCH BETALNING
I butiken anges priserna inkl. moms om du inte väljer annat. I kassan specificeras all information inklusive moms samt momsen specificerad var för sig.
Vi förbehåller oss rätten att ändra priser vid omständigheter som vi inte rår över (till exempel valutaförändringar, höjda inköps- eller tillverkningspriser eller höjd moms).
Därutöver förbehåller vi oss rätten att annullera beställningar där varan är uppenbart felaktigt prissatt.
Klarna Checkout ger dig en säker betalningsmetod.
LEVERANSVILLKOR
Beställningar av lagerförda produkter skickas från lagret inom 20 arbetsdagar.
I det fall att leveransen av varan dröjer längre än vad som avtalats eller vad som skäligen kan antas utgöra normal leveranstid ber vi dig att kontakta oss snarast möjligt.
På så sätt kan vi snabbt och enkelt utreda vad som är orsaken till dröjsmålet.
Beställda varor skickas via DHL till närmsta Servicepoint.
Fraktkostnad inkluderas i gåvan.
REKLAMATION, JURIDISK- ELLER PRIVATPERSON
Om en vara är felaktig, defekt eller felexpedierad, var vänlig kontakta oss på
”hello@voky.com” för vidare instruktioner.
Felaktig eller skadad vara ska reklameras inom 14 dagar. Vid återsändelse av en felaktig
eller skadad vara står Profilservice för frakten. Varan ska återsändas väl emballerad och
i originalförpackning med bifogad beskrivning av felaktigheten.
EJ UTHÄMTADE PAKET
Vi ansvarar inte för paket som inte uthämtats inom skälig tid. Vi ansvarar inte heller för ej uthämtade paket som returnerats till oss. Ej uthämtade paket som returneras till oss fraktas på din risk och det är du som står för fraktkostnaden. Det är därför viktigt att du hämtar ut ett paket även om du ångrat ditt köp.
Har du som kund missat att hämta ut paketet, men vill ha varan, betalar du själv fraktkostnaden för det andra utskicket.
TVISTER
Vi strävar alltid efter att våra kunder ska vara nöjda med de varor och tjänster som vi tillhandahåller. Därför har vi som princip att i första hand lösa eventuella oenigheten genom att komma överens om en lösning som gynnar båda parter. Om vi trots våra ansträngningar inte gör detta så rekommenderar vi dig att vända dig till Allmänna Reklamationsnämnden (ARN) för en oberoende prövning. Vi följer ARN:s rekommendationer.